De vergeten dag - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Familie Snijder - WaarBenJij.nu De vergeten dag - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

De vergeten dag

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2016 | Sri Lanka, Arugam Bay

Ik schrijf deze post op 2 augustus over 23 juli. 1 dag voordat we gaan. Dat is bijna 2 weken te laat, ik weet het, sorry. Jullie lezers zaten natuurlijk met smacht te wachten op de post van deze dag. Welke spannende avonturen zou de familie Snijder deze dag weer meemaken? Het antwoord hierop: vrijwel niks. Vandaar dat ik het nu pas schrijf. De reden hiertoe? Mijn boek uit is en ik heb niks te doen

Toch zal ik mijn uiterste best doen jullie te amuseren met een top verhaal!

Oke, 23 juli. Ik weet eigenlijk niet erg goed meer wat we toen gedaan hebben. Wel te begrijpen als ik het zo laat schrijf. Na onderzoek in de foto's op mijn telefoon en de camera begon er weer wat te borrelen. We hebben deze dag namelijk vooral besteed aan reizen. Samen met Sri en Amille in onze gangsterbus. We hebben 3 a 4 uur gereden en kwamen toen aan bij ons onderkomen. Dit was nog wel een uitdaging. Om daar te komen moesten we nog 5km off-road rijden met meerdere gaten in de weg. Hier kon onze laaghangende pimp bak niet goed tegen. Hierdoor zijn we meerdere keren door tuktuk's ingehaald, waarvan de chauffeurs erg raar opkeken. Maakt niet uit, onze boy Amille had alles onder controle.

En dat was het eigenlijk. Heel veel meer hebben we die dag niet gedaan. Alleen een beetje aan het zwembad gezeten. Mag ook wel eens na alle tempels die we hebben bekeken.

Klein verhaaltje dan om af te sluiten. Ergens deze vakantie heb ik mijn telefoon aan de radio in onze patserbak gelegd. Om Amille het nummer "a milli" van lil Wayne te laten horen (zoek het nummer op. Ja i know, vreselijk). Maar het gaat erom dat het de naam van Amille door heel het nummer gezongen wordt. Het was erg grappig... Als je het zo leest zal dat waarschijnlijk wel meevallen. Maar leef je in en lach mee zou ik zeggen.

Beetje matig dagverslag, maar ik hoop dat je nog een beetje genoten hebt tijdens het lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Arugam Bay

Familie

Onderweg, los van tijd en plaats.....

Actief sinds 05 Mei 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 40860

Voorgaande reizen:

10 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Sri Lanka

13 September 2013 - 29 September 2013

Fietsen naar de Middellandse zee

30 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

De Snijders naar Marokko

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: