Dag koud hondenweer! welkom nog kouder hondenweer - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Dag koud hondenweer! welkom nog kouder hondenweer - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Dag koud hondenweer! welkom nog kouder hondenweer

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2008 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Vanmorgen zijn we weer in de auto gestapt. We zouden naar Santa Cruz gaan. Maar daarvoor zouden we nog even naar de beroemde brug gaan. We hebben alles ingepakt en zijn naar de brug gereden. Toen we er waren was ie veeeel groter dan in een flim. Wat jammer was, het was mistig. We konden de brug niet helemaal zien. Ook was het heeeeel koud. We hebben hem via de muur bekeken. Pappa wou hem graag fotograferen van dicht bij. Daarom zijn we de brug opgelopen. Door de auto ’s was er veel wint. We zijn tot de pilaar gelopen. Daar kon je hem goed bekijken. Na een tijdje hadden we het te koud en zijn terug gelopen. In de auto hebben we lekker de verwarming aangedaan. Snel zijn we verder gereden. Toen liet Pappa een scheet.(Pappa zij dat ik echt alles in het bericht moet schrijven. Dus dat ook.) in Santa Cruz. Zijn we naar de camping gegaan. Toen we daar aankwamen ging de zon onder. Mamma had gevraagd of we een plekje onder de boom mochten. Ze dacht dat het daar warm was overdag. Toen we bij het huisje waren, ging de zon onder. Het was koud!! Nog kouder dan in San Francisco! We waren Mamma heel dankbaar. Pappa Max en ik zijn toen naar het zwembad gegaan. Daar was een spa. Dat is een soort van jacuzzi. Dat was een bad van ongeveer 40 graden. daar zijn we ongeveer 20 min ingeweest dat was een beetje verkeerd. Maar dat merkte we later. Toen we terug gingen voelden ik me opeens niet lekker. Max was veder gelopen en Pappa kwam eraan. Ik zij tegen Pappa dat ik duizelig was en steeds minder begon te zien. Rustig zijn we veder gelopen. Opeens begon ik dorst te krijgen en trek. Pappa probeerden we wakker te houden. Om over Anne ’s Sms’je te praten toen we terug kwamen ben ik op bed gaan liggen. En ik werd langzaam minder ziek. Toen Mamma terug was van de wasmachines. Wisten Pappa en ik waardoor het kwam. We hadden te lang in de spa gezeten. Het was te heet voor mij. Die avond hebben we lekker gegeten. Op de camping draaide ze een film. Max en Lynn zijn daar heen gegaan. Volgens zij was het een leuke film. De film heette de Incredibles. Ik ben daar niet heen gegaan. Ik was nog niet zo lekker. Ik ben meteen gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Cruz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2008

Goodbye, we'll be back

31 Juli 2008

Het vrouwtje met het vlammetje!

30 Juli 2008

wow, hoog

29 Juli 2008

Applegreeter Will

28 Juli 2008

New York, New York
Familie

Onderweg, los van tijd en plaats.....

Actief sinds 05 Mei 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 40874

Voorgaande reizen:

10 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Sri Lanka

13 September 2013 - 29 September 2013

Fietsen naar de Middellandse zee

30 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

De Snijders naar Marokko

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: