Afscheid - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag zijn we vrij vroeg opgestaan. Iedereen pakte zijn koffer in, en daarna hebben we gezamelijk gegeten. Het was namelijk de laatste dag dat we met de twee families bij elkaar zouden zijn. We hebben de auto naar Monument Valley gepakt en zijn daar gaan rondrijden. De wegen waren daar niet zo fantastisch, waardoor je in de auto nogal door elkaar werd geschud. Dat was best grappig. Monument Valley is een park met allemaal vreemde "bergjes". Het zijn allemaal rotsen in een bijna vlak landschap. Die rotsen komen in best wel veel films voor, vooral in cowboy films. Nadat we een hele lekkere watermeloen hebben gegeten, hebben we afscheid genomen. Waarschijnlijk komen we de familie van den Elzen niet meer tegen, want zij gaan een andere route maken.
De TomTom zei dat we vijf uur moesten gaan rijden, voordat we bij onze plaats van bestemming zouden aankomen, maar gelukkig viel dat zeer mee. We hebben ongeveer drie uur gereden voordat we in Arches aankwamen. We hebben daar een huisje, maar zonden douche, fornuis enzovoort. Maar we hebben die avond wel voor het eerst weer gekookt! Het was heel erg lekker! We aten spaghetti met rode saus. Gelukkig zat er in die (bijna) kant en klare saus géén suiker, want ze maken hier bijna alles zoeter dan het al is. 's Avonds zijn we nog gaan zwemmen. Ze hebben hier een heel mooi zwembad. Door dit alles kregen we het campinggevoel toch wel een beetje terug. We zijn allen vroeg gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag.

• 14 Juli 2008 - 12:32

Marjon:

Again, het lijkt me super. Ik ga over twee weken naar Frankrijk. Toch wel iets minder bijzonder.