Naar monument Valley - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Naar monument Valley - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Naar monument Valley

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We worden al aardig bedreven in koffers en auto pakken.Normaal als we met onze tent op vakantie zijn duurt dit een halve dag en hiermee zijn we in een uurtje gepakt en gezakt.Vandaag gaat de rit naar monument valley.De bekende set van een aantal films.
Onderweg genoeg te zien. En op een gegeven moment besluiten we toch maar wat kilometers te maken. De natuur is hier ongelooflijk prachtig en zeer afwisselend. Het is niet voor te stellen dat je zo ver kan kijken en dat er zoveel kilometers natuur is met zo weinig mensen. De wegen zijn geweldig om te rijden. Cruise control aan en nu een dan een auto op je weg. Dus tijd genoeg om rond te kijken.
De kids vermaken zich ook nog met een filmpje onderweg. Hun engels wordt er vast beter van. Het auto rijden vinden ze niet altijd even leuk maar tot nu toe vermaken ze zich nog.
Aan het einde van de dag aangekomen op de camping in onze cabin.Dat kamperen hebben we gemist. Iedereen is er over eens dat kamperen toch wel het echte vakantiegevoel is.De cabin heeft een eigen stookplaats dus heerlijk met alle kids en Johan en Anja onze steaks geroosterd.

• 13 Juli 2008 - 22:29

Reginald:

Keep on rollin! Wij zijn geinspireerd dus gaan wij nu ook op vakantie. Daar waar wifi is kunnen we jullie avonturen blijven volgen. Groetjes! Han, Reen, Luc en Reg.