Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: max

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Juli 2008 | Verenigde Staten, Grand Canyon

We waren gister in ons hotel aangekomen en rond 11 uur (amerikaanse tijd) gaan slapen. de volgende dag stonden ik en pappa om 4 uur op en gingen naar de grand canyon met nog een aantal vrienden. we gingen daar om de zonsopgang te zien. na een halfuur wachten kwam de zon eindelijk op. omdat de zon zo fel was kon je niet mooie fotos maken maar was het wel gaaf om te zien. naadat we weer in bed waren gedoken gingen we ontbijt halen. er stonden kij lange rijen. we hebben ongeveer een half uur in de rij gestaan toen we eindelijk ons ontbijt hadden. de rest van de hele dag zijn we nog heel lang naar die rode stene gaan kijken. rond half 4 gingen we naar imax. dat is een bioscoop met een doek 4x zo groot als in nederland. helaas moesten we wel een film kijken over de geschiedenis van de grand canyon. ik was bijna in slaap gevallen xD. Na de film gingen we terug naar het hotel om eten te pakken en bij de grand canyon te gaan pick nicken, om de zonsondergang ook nog te zien. we waren wel optijd maar de zon was achter de wolken en konden helaas niet meer de zon zien.

gr de toffe max

• 11 Juli 2008 - 17:55

Lucas En Maureen:

Hebben jullie het daar leuk? Zo vroeg opstaan lijkt ons heel erg moeilijk. Leuk om jullie avonturen te lezen. Groeten van jullie neef en nicht.