Bevriezen in de auto en verbranden in de zon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Bevriezen in de auto en verbranden in de zon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Bevriezen in de auto en verbranden in de zon

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren hebben we bijna de hele dag in de auto gezeten. We hebben een film gekeken, Lynn heeft geslapen en we hebben ons verveeld. Tijdens het autorijden wilde pappa er even uit. Midden in de woestijn lag gewoon een winkelcentrum! Daar zijn we even gaan shoppen. Toen we uit de auto kwamen, was het super heet buiten. We zijn snel naar binnen gegaan. Daar hebben we even rondgekeken. Naar het kijken zijn we weer naar de auto gegaan. Één uur later wilde pappa er weer uit. Weer zijn we gaan winkelen. Nog steeds was het super warm. We zijn doorgereden en we kwamen bij het hotel Circus Circus. Dat is een hotel met twee zwembaden, één kamer met allemaal gok spelletjes (dus mensen met zakken vol knuffels) één pretpark en een circustent! Dus heeeel leuk. ‘s Avonds zijn we gaan eten in een Italiaans restaurant! We hebben daar heerlijk gegeten. Later viel ik bijna in slaap, hoewel het gewoon 9 uur was. Na het eten sliep ik bijna, maar toen gingen we weg. Snel zijn we gaan slapen. Toen was het 11 uur.
En Lynn sliep weer gewoon met haar Knijn. Lynn had haar konijn gevonden in haar koffer, in haar kleine vakje.