Universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Universal studios

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gister zijn we naar de universal studios geweest. In het begin wilden we met de metro gaan maar dat was weer zon pokkend lopen dus hebben we dat maar niet gedaan. Toen we daar in de parkeerplaats aankwamen was er helemaal niemand en stonden er geen autos, da vonden we raar. toen we uiteindelijk met de lift naar de universal studios gingen was het wel heel druk. toen we de straat uitliepen kwamen we bij die ene bol, daar was ook de grote poort van de universal studios. toen we uiteindelijk 280 dollar uitmoesten geven voor 5 kaartjes moesten we naar binnen. bij de poort moest je je tas open doen bij de soort van douane en je moest je vingerafdruk geven. toen we uitendelijk binnen waren gingen we naar de simpsons ride (een nieuwe achtbaan). in het begin stond je voor een deur maar je ging omhoog en je kwam in een film van de simpsons. da was echt heel gaaf, en je karretje ging helemaal heen en weer. ik zal ook onderin een link zetten waar je kan zien hoe het ging. de rest van de dag gingen we een beetje in atracties, water world en de rondreis door de studios ( onderandere de set van CSI, princes diarys 2, war of the worlds en indianna jones geweest) daar zal ik ook nog fotos en videos van op mijn hyves zetten maar ik weet niet of ik dat vandaag nog zal doen. bij water world was het ook heel tof ik zal daarvan ook een link onderaan zetten. daarna gingen we weer naar huis (hotel in Hollywood).

max

Links:

• 06 Juli 2008 - 17:52

Oma Annie:

Lieve allemaal,
    Vanuit de tuin in de Nachtegaallaan, waar we gezellig met de familie zitten te eten vanwege de verjaardag van Lucas, heb ik jullie berichtjes gelezen.
    Jammer van die troubles, maar ik was jullie nog HELE FIJNE DAGEN, en geniet er van! Groetjes van Oma.

• 06 Juli 2008 - 19:17

Hans:

Hoi Max,

Een erg leuk filmpje van de Simpsons. Maar ging het karretje echt een achtbaan af of bleef het op z'n plaats staan en schudde het heen en weer?

Groetjes

• 06 Juli 2008 - 20:31

Petra En Ron:

Hallo allemaal,

Nou, jullie hebben al van alles mee gemaakt de afgelopen dagen.
    Al bekomen van het suffe vliegen Juul?
    Heftige filmpjes hoor Max! En balen Lynn van je knuffel en die dvd.
    Charles, dat wordt op een houtje bijten terug in Nederland. Wat een prijzen daar!!
    En Marjolein, dit is niet echt uitrusten na de drukke weken.

Heel veel plezier nog en we kijken nog een keer komende week

Groeten, Ron en Petra

• 07 Juli 2008 - 06:38

Hans.H.:

Zo, dat van die studio's is dus wel echt gaaf!. Maar ik ga toch maar gewoon werken. Onze vakantie komt nog. In ieder geval hebben jullie nu wel een leuke dag gehad, die pakken ze je al niet meer af. Lekker een dagje rust tussendoor? Of gaan jullie nu alweer iets wilds doen?
    Groetjes van HansH.