Rampendag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Rampendag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Rampendag

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gistere was echt een verschirkelijke dag! Alles liep gewoon mis, en dat al op de eerste dag.

's Morgends vroeg zijn pappa, mamma, Johan en Anja (we zijn hier met een andere familie, waar we ongeveer tien dagen mee reizen. Het zijn vrienden van ons) de auto gaan halen. Pappa en mamma waren in Nederland de reserveringspapieren voor de auto vergeten, dus dat was ook weer een heel gedoe om die naar Amerika te krijgen. Gelukkig heeft iemand ons geholpen (bedankt Gemma en Hans). Onze auto is heeel er vet, er zit zelfs een DVD-speler in. We hebben al onze spullen ingepakt en zijn opweg gegaan naar een ander hotel. Daar aangekomen zeiden ze dat ze geen reservering hadden ontvangen en dat we er waarschijnlijk niet konden slapen. Natuurlijk lieten onze ouders het daar niet bij zitten. Er werd de hele tijd over en weer gebeld naar Nederland, maar zonder succes. We hadden een beetje last van het tijdverschil, want bij jullie was het toen zo rond elf uur 's avonds. Tja, dan werkt er natuurlijk niemand meer. Het hotel besloot om ons daar niet te laten slapen, dus zijn we een ander hotel gaan zoeken. Daar zijn we nu ook. Maar ze hebben jammer genoeg geen zwembad!
Nadat we onze spullen enzo hadden geinstaleerd in de hotelkamer,kwam ik erachter dat ik mijn knuffel die ik voor mijn opa's dood vergeten was in het vorige hotel. Natuurlijk moest pappa van mij naar het hotel bellen, maar ze hadden hem daar nog niet gevonden! Ze moeten Knijn terug hebben voordat we naar New York vliegen, anders zijn ze nog niet jarig!
Daarna zijn we gaan wandelen door Hollywood. Het was toen al vijf uur geweest, omdat we zo lang bezig waren geweest met het hotel. We zijn opzoek gegaan naar die sterren die op de grond liggen met al die beroemtheden. We hebben ze gevonden en weet je hoe veel dat er zijn!! Ook hebben we onderandere de handafdrukken gevonden van Daniël Radcliffe, Rupert Grind, Emma Watson, Donald Duck, Jonny Depp en nog veeeel meer! Ook hebben we daar een DVD gekocht, Juno, maar die zijn we kort daarna weer verloren bij het eten. We hebben dat ding op tafel laten liggen.

Uiteindelijk zijn we allemaal moe op bed gaan liggen. Niemand hier heeft last van een jetlag, ongelofelijk! Vandaag gaan we naar de Universal Studios, dus veel wandelen. We hebben er zin in!

Lynn

• 05 Juli 2008 - 16:38

Marjon:

En nog eens: Getsie, wat een gedoe. Is Knijn inmiddels al gevonden? En mogen jullie al in het gereserveerde hotel?

• 05 Juli 2008 - 22:57

Gemma:

Hoi Lynn en de rest'Het klinkt echt als een anti-top-dag. Wat een pech. Gelukkig wel een super koele kar....auto dus.Met de rest zal het ook wel goed komen, denk ik. Ga maar lekker genieten en wat beter opletten op knuffels,spullen en tickets enzo...Nog massa's p[lezier gewenst met alle brabanders in de omgeving......Dikke doei van Hans en Gemma en Ivo (Aniek op kamp).

• 06 Juli 2008 - 18:55

Deborah:

Awh, vreselijk balen zeg. Hopelijk volgen er verder alleen maar fijne dagen!