vliegen is suf - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu vliegen is suf - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

vliegen is suf

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

we kwamen om 6 uur op het vliegveld aan.we hebben toen wat gedronken. later ging zoon mevrouw ons ondervragen over de koffers.toen kregen we de plaatsen in het vliegtuig. De eerste rit zaten we niet bij het raam. Toen gingen ze de koffers wegen ze mochten niet zwaarder zijn dan 23 kilo. Daarna gingen op de lopendeband op weg naar het vliegtuig. toen werden wij zelf nagekeken. we moesten door een poortje heen. de eerste keer in het vliegtuig was heel eng. vooral het landen was suf.het was net een achtbaan. daarna waren we bij een ander vliegveld in amerika daar is het veel strenger. er kwam een meneer met een hond en die meneer zij tassen neer. iedereen legde zen tassen neer en de hond ging snuffelen.bij max zijn tas ging hij raar doen max moest zijn tas openmaken en de meneer en wij moesten lachen omdat daar honden knuffels in zaten. het bleek dat de hond honger had want in max zijn tas zat brood.de meneer liep weer door. we werden weer nagekeken. we moesten weer door het poortje heen aleen dit keer zonder schoenen. 2de vlucht naar los angeles. heeeeeeel eng het vliegtuig ging helemaal op en neer.toen we aankwamen moeten we de koffers ophalen. daarna hebben we nog 3 kwartier zitten wachten op een busje die niet kwam. het bleek dat je dat busje eerst moest bellen. dus dat hadden we gedaan.het busje bracht ons naar het hotel.het is hier heel druk op de straaten. alemaal getuter.vandaag gaan we lekker luieren.

• 04 Juli 2008 - 17:25

Marjon:

Getsie, wat een gedoe allemaal. Dan heb je dat geluier echt wel verdiend. ;)

• 04 Juli 2008 - 20:12

Hans:

Dag Juul,

Fijn dat je zo snel al een berichtje heb geschreven. Weten wij dat jullie reis goed is gegaan (al is dat schudden natuurlijk wel eng).
    Een hele fijne vakantie (ook voor de rest van de familie) en ik zal regelmatig op jullie site kijken.

Groet

• 04 Juli 2008 - 21:30

Oom Bert:

Ohw, dus dat ging allemaal niet vanzelf: eng vliegen, busje kwam niet, Max die z'n brood niet op had...
    we blijven jullie volgen. Veel plezier.
    Bert

• 04 Juli 2008 - 22:15

Tante Hanneke:

in iedergeval veilig geland!
    veel plezier tussen de tuters!
    doeie morgen feetsje van neef lucas, lekker zwemmen en taartjes eten.

• 05 Juli 2008 - 07:01

Deborah:

Gelukkig wel veilig geland! En vliegen is inderdaad suf :P

• 05 Juli 2008 - 07:32

Hans H. (+ Ivo):

Hallo, allemaal.
    Ivo wil graag meer weten over hoe het in Amerika is... Dat vliegen is gelukkig alweer voorbij en je hebt daarna toch lekker in een hotel kunnen slapen. Dat lijkt Ivo heel leuk.

Is het nog gelukt met de autohuur?

Groetjes, Hans H.

• 05 Juli 2008 - 08:00

Aniek:

hoii allemaal,

alles goed daar in de VS? :)
    hier wel :D
    ik ga vandaag op kamp ( yeah (H))
    het is hier nu bijna 10 uur maar bij jullie? xD
    ik snap dat niet helemaal :P

noujah ik moet nog wat te eten gaan kopen voor middag eten xD
    dus dan wens ik jullie nog veel rust en bruin woor plezier (hoop ik):D :P
    doei doei (K)
    Aniek

• 05 Juli 2008 - 12:35

Deborah 2 (Debra):

Luieren hoort bij vakantie, dus neem het er lekker van :P Ik heb geen idee of vliegen suf is, want dat is negen jaar geleden voor mij ;)