Typisch tipi. - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Typisch tipi. - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Typisch tipi.

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2008 | Verenigde Staten, Bryce

Vandaag zijn we vertrokken uit Arches. We zijn toen vroeg opgestaan. We hebben de auto ingeladen,en zijn vertrokken. Toen zijn we naar Pappa en Mamma ’s lievelings winkel geweest. Wal markt. Dat is een super grote winkel met alles wat je nodig hebt fietsen, slaapzakken, dvd ‘s, i pods, ijsjes, en ook boeken voor Lynn. Ze hadden zelfs vuurwerk! Toen we klaar waren met kijken, zijn we weer in de auto gestapt. De winkels zijn hier heeel groot. Vol met spullen waar je dan denkt verkopen ze die hier??? Later toen we in de auto zaten zijn we naar de supermarkt gegaan om wat te kopen. Ze hadden daar hele grappige kaarten. Als je ze open maakten hoorden je liedjes. Ik deed voor de grap zoon kaart openmaken en het was een kaart met honden er op. Ik maakten hem open en je hoorde heeel hard de hele winkel kon het hooren: WIE LAAT DE DOG OUT,WOEF WOEF WOEF. Ik moest heeel hard lachen ik schrok me rot. Heel veel mensen keken me heel dom aan. Max en ik zijn toen een half uur al die kaarten aan het luisteren. Heel leuk. Later zaten we weer in de auto. Toen hebben we heel lang in de auto gezeten. Toen kwamen we bij de camping aan ( ja, geen hotel) we gingen slapen in een tipi. Dat is zoon indiaanen tentje. We dachten dat we een matras kregen maar nee, we kregen super dunne matjes. Toch bleven we positief denken. We kwamen aan bij de tipi hij was eigenlijk best groot. De mevrouw had gezecht dat we niet in het midden moesten liggen omdat je dan nat werd als het regenden. We gingen naar binnen, en het stonk heel erg. We moesten op een dun matje op de grond slapen!! We hebben alles ingepakt en zijn gaan eten. Later hebben Pappa en ik de afwas gedaan. Daarna konden we Lynn bijna niet overhalen om mee te doen aan een spelletje. Ze was verslaafd geworden aan het boek wat ze had gekocht bij de Wal markt. Toch deed ze mee. Ook hadden we het kampvuur aan gemaakt. We hadden ook marsmeloos gekocht. Die waren zoet! Pappa had er een laten verbraden en de marsmelo stond in brand dat vonden wij we leuk max en ik vonden dat we leuk. Wij hadden het ook gedaan. Mijne viel in het vuur en het leek of ie ging ontplofen! We zijn toen veder gegaan met het spel Max had gewonnen( omdat hij had vals gespeeld) Max had 2 beuten meer dan mij en hij had alles verkeerd opgeschreven. Na het spelletje zijn we naar bed gegaan. Lynn heeft niet goed geslapen. Ze heeft maar 2 uur geslapen omdat het geen lekker bed was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2008

Goodbye, we'll be back

31 Juli 2008

Het vrouwtje met het vlammetje!

30 Juli 2008

wow, hoog

29 Juli 2008

Applegreeter Will

28 Juli 2008

New York, New York
Familie

Onderweg, los van tijd en plaats.....

Actief sinds 05 Mei 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 40855

Voorgaande reizen:

10 Juli 2016 - 04 Augustus 2016

Sri Lanka

13 September 2013 - 29 September 2013

Fietsen naar de Middellandse zee

30 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

De Snijders naar Marokko

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: