Beschermengel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Beschermengel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Beschermengel

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een gezellige avond met kampvuur voor onze tipi was het slapen iets minder aangenaam. We hadden eerlijk geloot wie op het luchtbed mocht en charles was de gelukkige.Hij wilde hem nog als gentleman afstaan, maar ja vroeger sliepen we toch ook op van die platte matjes. Dus Juul en ik samen in een slaapzak om de kou te verkomen. Nou dat is ook gelukt maar het slapen was niet veel. Lynn heeft de auto nog geprobeerd maar dat was ook de oplossing niet.Alleen Max heeft als een roos geslapen.
's morgens vroeg opgestaan en naar de Bryce canyon gegaan. Weer een prachtig en weer anders gebergte. De kids riepen alweer stenen! Zij hebben het wel een beetje gezien.
Toen helaas maar weer in de auto gekropen. Onze beschermengel ging mee want onderweg viel er van de auto op de rechterbaan een ladder af.Wij reden op de linkerbaan vlak achter hem. Charles had al gezien dat er wat was want de vrachtauto voor ons seinde naar deze auto. Al het geluk van de wereld dus want dit had wel eens verkeerd kunnen aflopen. Na alle bibbers even een tussenstop in Las Vegas. In een ons bekend shoppingcentrum. Klinkt idioot maar het is zo warm dat buiten picknicken of rondlopen niet te doen is.
Net voor Death Valley zijn we gestopt in een doods plaatsje. En wat we helemaal niet verwachte was een enorme plensbui zo vlak voor die woestijn. Zo erg dat we weer in de auto naar een restaurant togen voor steak en hamburger.