Morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar Amerika toe. Het wordt wel een lange dag, ongeveer 16 uur in het vliegtuig zitten en ook nog overstappen.
Morgen ochtend gaan we ongeveer om drie a vier uur opstaan, om vervolgens naar onze oom (Reginald) in Son en Breugel te rijden. Hij zal ons naar het vliegveld in Brussel bregen. Ons vliegtuig vertrekt om tien uur, maar we moeten er drie uur van te voren aanwezig zijn! Mamma heeft verteld dat er voordat we vertrekken een aantal vragen aan je worden gesteld. Juul is nu al helemaal in de stress geschoten, omdat ze niet weet wat ze erop zal moeten antwoorden. ('En in Amerika, dan? Moet ik dan Engels praten?') We zullen in eerste instantie landen in Atlanta. Daar zullen we twee uur moeten wachten op het volgende vliegtuig. Uiteindelijk komen we dan (als alles goed gaat) in Los Angeles aan.
Ik weet nog niet echt wat ik nou van Amerika moet verwachten. Ik denk wel dat dit een hele andere vakantie zal worden dan we de afgelopen jaren in Italië hebben gehad. Het meeste zal ik het geluid van de regen op het tentdoek gaan missen... :P En het zwembad waar je ieder moment in kan springen. Oja, en de vele boeken die ik normaal lees. We zullen zien, morgen weten we het!

• 02 Juli 2008 - 15:00

Bibi:

Heaj juultje.
    Ik zal je vaak melen (als ik tijd heb)
    En hier kijken.
    Groetjes Bibi

• 02 Juli 2008 - 21:25

Hanneke:

Lieve Familie,
    Heel heel heel erg veel plezier in de States. we gaan jullie in iedergeval de 1e week volgen.

• 03 Juli 2008 - 17:12

Marin:

Heee Lynn!
    Heel veel plezier daar! Ik zal proberen elke dag te kijken wat jullie beleefd hebben:D.
    xxxMarin.