Nog twee nachtjes slapen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen!

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het vakantie. 4 uur opstaan, een overhoring van een meneer die niet eens nederlands spreekt,de eerste keer in het vliegtuig..... Dus heb ik geen zin in donderdag maar wel zin in vrijdag XD

• 01 Juli 2008 - 20:40

Bram:

Vliegen is het leukste wat er is! Da's echt mooi hoor! :)

Daar hoef je niet bang voor te zijn! Ik ga deze zomer ook naar de VS!

Groeten,
    Bram

• 02 Juli 2008 - 10:54

Robin:

Hey Juul
    Hoe ist ie?
    Met mis alles goed.
    Ik vind het heel stom voor je zo`n engels man en dat je om 4 uur moet opstaan en dat je in het vliegtuig moet 1 tip voor jou: In het verkeer ben je meer in gevaar dan in het vliegtuig!
    kuziesss Robin

• 02 Juli 2008 - 11:46

Bram:

Wat voor Engelse/Amerikaanse man dan? Wat gaat hij doen? Ik ga ook naar de VS, doet ie dat ook bij mij?

• 02 Juli 2008 - 14:28

Lynn:

Bram.
    Juul bedoelt een meneer/mevrouw die ons gaat "verhoren" voordat we het vliegtuig in mogen. Hij gaat vragen wie onze tas in heeft gepakt en of er nog iemand op onze kamer is geweest voordat we vertrokken. Dat gebeurt bij iedereen die naar Amerika toe wil.