Trouwdag net buiten Marrakech in de bungalow -tent - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Trouwdag net buiten Marrakech in de bungalow -tent - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Trouwdag net buiten Marrakech in de bungalow -tent

Door: Charles

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2010 | Marokko, Marrakesh

Woensdag 4 augustus.

Tijdens het douchen bedacht ik dat vandaag onze trouwdag was. Bij de tent aangekomen was ik het weer vergeten. Maar toen kwam er een SMS-je binnen. Van oma die feliciteerde met onze trouwdag. Heel attent!
We hebben de koffers ingepakt en zijn naar Marrakech gereden. Daar aangekomen zijn we eerst naar een grote supo gegaan (Marjane). Taart gekocht en ijsjes en van dat soort dingen die je koopt om je trouwdag te vieren. Op de camping stond onze bungalow-tent al klaar. Het is een kampeerplaats opgezet door een paar Fransen met plaatsen voor tenten en campers. Maar ze hebben ook een soort hotel en bungalows van steen met een tentdak (geissoleerd). Een bungalow-tent dus! Het was er toen we aankwamen niet zo stervensheet als we hadden verwacht. We zijn eerst maar eens in het heerlijke zwembad gedoken. Heel verkoelend! De kids hadden hun WiFi. We hebben daardoor meegekregen dat Ajax tegen PAOK op 3-2 was gekomen. (De dag later zagen we dat Ajax door is naar de Championsleague!). Slapen ging prima omdat het ‘s avonds aangenaam koeler werd (daarmee hadden we mazzel hoorden we later)