Rode bieten - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Rode bieten - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Rode bieten

Door: Charles

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2008 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Lynn was nog nooit verbrand! Zei ze. hoefde daarom ook niet te smeren. Zei ze. Smorgens leek ze continu te blozen!. Een echte rode biet. Juul haar rug was verbrand omdat ze de hele middag op haar buik had gelezen. Marjolein haar knieen waren verbrand. En de mannen? Max had bij de hele middag met de golven gestoeid. Die had nergens last van. En ik had alleen maar een rug waar je op kon strijken (zonder bout).

We hebben lekker uitgeslapen en zijn ook weer met behulp van de Tom Tom naar de 1 gereden. Dat is een highway die langs de rotskust gaat.

Eerst nog even een dankbetuiging aan onze Tom Tom. LA doorkruisen is a piece of cake. Bij het omwisselen van de auto waren we vergeten te tanken. Daar kwamen we achter net voordat we bij Alamo aankwamen. Toen even aankeklikt waar de dichtsbijzijnde bezinestation was... Zo doen we het ook met het zoeken van hotels. Helemaal top! Lang leve de Tom Tom!

Voordat we de 1 opgingen zijn we eerst nog even uitgeweken naar een outlet. Lynn wilde nog All Star schoenen hebben. Die hebben we nu een paar of tig. Ook nog bij de Levi's geweest. En bij de Banana Republick...... enz.

Maar daarna naar de 1. Eerst dachten we dat het allemaal 'Um Sonst' was geweest. Er was weer erg veel mist. Maar des te meer naar het zuiden. des te meer we hebben genoten van de prachtige uitzichten. Schitterende vergezichten. Onvergetelijk. Max heeft er minder van gezien. Die heeft twee uur geslapen.

Door het shoppen en uitslapen waren we wel wat achter op schema. We hadden berekend dat we om 22.00 u op de ranch zouden aankomen. Dat werd een half uurtje eerder. Maar het was hardstikke donker toen we aankwamen. De kids hebben ondertussen wel 2 films met Jerry Lee de duitse herder (Politiehond) af kunnen kijken. (De kogels vlogen weer om Marjolein en mijn oren. Maar toch is het erg leuk om naar films te luisteren. Vooral de 'slang' taal in films is erg leuk)

Nadat we waren aangekomen hebben we in onze trailer een heerlijke pot pasta gemaakt met rode saus. En toen: Hit the sack (Slapen dus)