Hoe origineel, een casino!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Hoe origineel, een casino!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Hoe origineel, een casino!!

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Juli 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eergisteren was eigenlijk niet zo’n gezellige dag. ’s Morgens vroeg kwam mamma erachter dat ze ziek was en eigenlijk op bed moest blijven liggen. Natuurlijk heeft ze dat niet gedaan. Pappa en mamma zijn ’s ochtends naar de Wal Mart geweest, ze hebben ons laten slapen. Ze hebben nog twee slaapzakken en wat eten gekocht. Toen ze weer ‘thuis’ waren, hadden wij al gegeten. Mamma is toen op bed gaan liggen. Pappa, Max, Juul en ik zijn toen met de auto (het was té heet buiten om te gaan lopen) naar hotel Mirage geweest. Daar hadden ze dolfijnen, maar die konden we niet bekijken. Je moest er superdure kaartjes voor kopen, waar we echt geen zin in hadden. Daarna hebben we weer de auto gepakt en zijn naar hotel New York New York gereden. Daar zijn we ongeveer maar een kwartier geweest, het was daar echt übersaai. Mamma sliep half toen we uiteindelijk thuis waren. ’s Avonds zijn pappa, Max, de familie van den Elzen en ik (Juul bleek ook ziek te zijn) naar hotel Bellagio geweest. Voor dat hotel hebben ze een groot meer aangelegd (en ze hebben watertekort in Arizona…). Er waren daar fonteinen ingeplaatst die om het kwartier een show gaven. Die fonteinen konden wel 150 meter hoog spuiten!! Het was echt ongelofelijk vet! We hebben drie verschillende voorstellingen gezien. We zijn ook nog naar het hotel Paris Las Vegas gelopen. Ze hadden daar de Eiffeltoren nagebouwd. Ook zijn we nog in het Luxor hotel geweest, dat hotel had als thema Egypte. Het gebouw was dan ook een grote, zwarte piramide. Het Excalibur hotel was helemaal niets. In elk hotel hebben ze hier een casino, waar je ook door heen moet lopen, wil je meer van het gebouw zien. Er zijn daar ook veel geluiden, waar je niet te lang kunt blijven, wil je niet gek worden.
Uiteindelijk zijn we terug naar onze hotelkamer gegaan. Eigenlijk ben ik best blij dat we weg zijn gegaan uit Las Vegas, ik had het er wel gezien. We gaan nu naar de Grand Canyon toe, een hele grote kloof. Het zal daar een stuk rustiger zijn dan in Las Vegas, gok ik.

• 10 Juli 2008 - 17:48

Marin:

Heee!
    Beterschap voor de mensen die ziek zijn en verder nog veel plezier!
    xxx Marin.

• 10 Juli 2008 - 18:21

Frans:

Hi,
    Beterschap zussie en juul.En allemaal veel plezier in de Grand Canyon.Hoop voor jullie dat het er iets minder warm is.
    Groet Frans