Chocolade Hagel - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Chocolade Hagel - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Chocolade Hagel

Door: Charles

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2008 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vrijdag was een rustdag. Uitslapen dus. Dat ging goed in de trailer want die had airco. 's Nachts hadden we 'm eerst uit. Omdat het te warm was hebben we m eerst weer aangemaakt. Midden in de nacht weer uit. Juul was aan het bevriezen.
Na het ontbijt (kids in de trailer vanwege de wespen) zijn we naar het zwembad gegaan. Dit keer hebben we goed opgepast. In de spa nog wat gekletst met Amerikanen over base ball en football. Ze konden geen overeenstemming krijgeen over wat nou het meest populair was.
Smiddags gingen we naar een stadje dat gebouwd was door voornamelijk Denen. Het was een poppekast met allemaal winkeltjes. Voor de Amerikanen is Denemarken en Nederland een pot nat. Je kon er dus ook Delftsblauw kopen, Venco drop, mini stroopwafels en..... Hagelslag!

Daarna maar weer gewoon naar een Mall. We hebben voor de BBQ spullen gekocht. Toen Max en ik m aan het stoken waren ondekten de Mexicaanse buren dat er een ratelslang een paar meter wan de BBQ lag. Hij kroop gelukkig weg.

's Avonds hebben Max Lynn en ik nog heerlijk gezwommen