Eindelijk vakantie!!! - Reisverslag uit Ounara, Marokko van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Eindelijk vakantie!!! - Reisverslag uit Ounara, Marokko van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Eindelijk vakantie!!!

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2010 | Marokko, Ounara

Vandaag was het heel erg rustig. We werden om 10 uur wakker in ons hotelletje en zaten om 11 uur aan het ontbijt. Pappa en Mamma waren nog wel moe want om 5 uur waren ze wakker geworden van een moskee tegenover het hotel. De moskee was aan het oproepen om te bidden. Om half 12 zaten we in de auto. We hebben er 3 uur over gereden om van het hotel tot Ounara te rijden. Toen we aan kwamen lieten ze onze tent zien (ze hebben hier al opgezetten grote tenten). Toen we alle spullen in de tent hadden gezet, zijn Max en Mamma onderweg naar het terras Belgen tegengekomen en zijn met hun bij hun kamper gaan drinken. Ik (Juul), pappa en Lynn zijn gaan zwemmen. Meisjes mogen hier niet zwemmen als er jongens bij zijn. Maar omdat wij niet in Allah geloven kunnen we wel zwemmen. Er waren wel meisjes aan het zwemmen, maar die waren wel jong en er waren een paar van Lynn der leeftijd. Tijdens het zwemmen doken er allemaal jonges over ons heen en voor ons om indruk te maken. Even later aten we met z'n allen een ijsje en zijn pappa en mamma boodschappen gaan doen. En nu schrijf ik dit.

Juul