wow, hoog - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu wow, hoog - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

wow, hoog

Door: max

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, New York

vandaag was het weer heel heet toen we wakker werden in de kamer. We hebben een beetje uitgeslapen en zijn toen vertrokken. We gingen meteen naar het empire state building en gingen daar naar binnen. Het was heel mooi, en hoog. We gingen alleen niet naar boven in het empire state building omdat het veel geld kostte en het bewolkt was dus konden we toch bijna niets zien. Wat later zijn we naar het station gegaan. Je weet wel dat station waar die giraf uit de film Madagascar zijn kop in de klok doet. het was daat heel mooi. daarna zijn we naar het chrysler building gegaan. ook heel hoog en een hele mooie hal als je er binnen komt. daarna zijn we naar de macys gegaan, de grootste winkel van heel de wereld. ze hebben daar 9e verdiepingen en ze hebben ook nog halve verdiepingen zoals 1,5. een verdieping was ongeveer zo groot als 2 a 3 voetbal velden en je kreeg zelfs een plattegrond als je binnen kwam. we hebben daar niet zo veel gekocht omdat het heel duur was. uiteindelijk zijn we weer naar huis gegaan, hebben we wat mexicaans gehaald en zijn we op onze kamer gaan eten. het was weer een leuke dag.

max