Koffer gevraagd - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Koffer gevraagd - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Koffer gevraagd

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een aantal uren passen en meten was de conclusie: het past niet in de koffers.
Dus maar even de tom tom weer ingesteld en naar een dress for less voor een nieuwe samsonite koffer.
Daarna de kustweg(1) genomen en een lekker strandje uitgekozen. Meteen zagen we een school dolfijnen voorbij komen. En later een paar keer zeehonden. De golven waren weer enorm maar de kiezels maakten het wel wat moeilijk om erin te gaan. Je benen werden gestenigd door de golven. Max liet zich niet afschrikken door de opkomende vloed en werd dan ook heerlijk verrast met een grote golf. Handdoek met resten chips drijfnat. Maar de extra koffer kon nog wel een paar kilo gebruiken. Aan het eind van de middag rustig via Malibu beach naar LA gereden. Na een broodje bij de subway onze auto ingeleverd bij Alamo. Alles was ok zeiden ze dus de verzekering ( die ze ons ongemerkt hadden aangesmeerd) heeft alle ruitschade gedekt gaan we maar vanuit.
Daarna zijn we afgeleverd op LAX waar we probleemloos incheckte. Dit gold niet voor iedereen want het vliegtuig was overboekt. De dag ervoor was er hevig onweer in New York geweest waardoor er vliegtuigen geannuleerd waren. Voor ons betekende dit helaas geen open stoelen en een nacht zittend slapen in een vliegtuigstoel.
Met enige weemoed nemen we afscheid van Californie. De conclusie is dat we in dit deel van Amerika wel zouden kunnen wonen (voorlopig nog geen plannen hoor!)De sfeer en de mensen bevalt ons wel.
Nu op naar New York!