Kevin Kotser - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu Kevin Kotser - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Familie Snijder - WaarBenJij.nu

Kevin Kotser

Door: Charles

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2008 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Wat was het een gehannes om met die koffers in een kleine trailer weer op te breken. Maar het is natuurlijk weer gelukt. We zijn eerst naar Santa Barbara gereden. Dat is een chiqe plaats met mooie winkeltjes. Bij de Starbucks waren de cd’s in de aanbieding. Starbucks draait altijd schitterende muziek in de winkels en ze geven ook eigen cd’s uit. Daarmee willen ze mensen leren kennis maken met bepaalde soorten muziek. In de loop van de dagen heb ik een stuk of 5 cd’s gekocht. Van James Brown tot verzamel cd’s van Jazz en Stax (oude Soul).
In een sportwinkel hebben we nog erg gelachen. Een vrouw was erg dure zonnebrillen aan het passen. Haar man had hilarisch commentaar op het gedrag van zijn vrouw en de brillen die ze paste. Hij zag dat wij meeluisterden en maakte hartelijk kennis met ieder van ons. Hij was een paar dagen aan het zeilen. Als ik had gevraagd of we mee mochten had het waarschijnlijk gewoon gemogen.
Later belanden we in de Ross. Een winkel vol met allegaartjes. Merkkleding schoenen tassen. You name it. De vrouwen in ons gezelschap worden wild als ze zo’n winkel ontdekken. Helaas deze keer niks gescoord.
We hadden begrepen dat we naar Malibu Beach zouden moeten gaan. De rich and famous zijn daar te spotten. Mooie stranden, dito vrouwen. Nog voor Malibu hadden we de Tom Tom bevolen naar de dichstbijzijnde “Motel 6”te rijden. Die bleek vol. Van een vrijwillige politieman begrepen we dat Kevin Costner die avond meet een band zou optreden. Dat zou hij doen nadat zijn nieuwe film in premiere zou gaan. Tout Hollywood zou aanwezig zijn. Ik was meteen enthousiast. Alle anderen minder. Want wie was in hemelsnaam Kevin Costner? (hij werd als snel Kevin Kotser genoemd) Kevin was geboren en getogen in Ventura. Hij hielp de highschool waaar hij op had gezeten met Fundraising.
We vonden een hotel.
Het opkomen van Kevin was grandioos. Door de menigte met allemaal filmfragmenten op het podium. Impressive! Zijn muziek werd alleen door mij gewaardeerd……… Dus weer op tijd naar het Motel.
Het motel bleek pal aan de spoorweg te liggen. En de trein toeterde omstandig als deze voorbij kwam. Je lag dan te schudden in je bed. ‘s Nachts hebben we daar gelukkig niet veel last van gehad.